Photo diary #28

photo diary 28-1BRON:WEHEARTIT

Ik gok erop dat bijna iedereen al zomervakantie heeft, dus ik heb ook de tijd van publiceren een beetje veranderd, naar 09:00 in plaats van 07:00. Inmiddels zit ik al ruim over de helft van mijn vakantie en ik zet mijn luizenleventje nog steeds verder. Deze week was ik te vinden in Assen, Groningen, Amersfoort en Den Helder! Ik neem jullie mee naar mijn bestemmingen!

Processed with Moldiv

Kennelijk had ik maandag niks bijzonders gedaan dat ik helemaal geen foto’s heb gemaakt dus hij begint lekker bij dinsdag met mijn rommelige kledingkast, inmiddels is hij opgeruimd hoor!

Woensdag begon ik met een kop koffie in mijn pyjama, daarna ging ik eigenlijk spontaan de stad in met mijn zusje in de miezerige regen. Ik had wat spullen gekocht voor Tomorrowland, de Victoria Secret body mists en de Elizabeth Arden crème die in de aanbieding was bij de Kruidvat en ik merk echt het verschil!

Een zeldzaam moment, dat we met het hele gezin bij elkaar zijn op onze vrije dag, tevens hebben we ook met z’n alle avondeten gegeten, normaal ben ik weg of is mijn vader later thuis omdat hij bezig was met dingen doen in het restaurant, capture the moment!

Donderdag vroeg in de ochtend zat ik in de trein naar Assen, aangezien het zoooo lang duurde had ik mijn agenda en notitieboek meegenomen om wat dingen te noteren en een beetje aan de blog te werken.

Processed with Moldiv

Hallo Assen! Merel van Beautycurls liet mij een stukje van Assen zien en al gauw gingen we verder naar Groningen!

Søstrene Grene, dit winkeltje zat in Groningen, onwijs leuke winkel was dat!! Ik vond Groningen nog best een leuke stad, het was erg verrassend.

Tegen het einde aan gingen we een ijsje halen, ik had chocolate chip mint en Ferrero Rocher.

Weer in de trein op weg naar huis/ Amersfoort, Merel stapte na 20 minuten uit terwijl ik door ging naar Zwolle voor mijn overstap naar Amersfoort! Was een onwijs leuke dag, ik kwam klokslag 12 uur thuis, aardig laat maar het ik had een top dagje!

Processed with Moldiv

Op vrijdag was ik druk bezig op mijn laptop, ineens vond ik het belachelijk rustig in het kamertje waar ik zit als het rustig is in de zaak. Mijn beide zusjes sliepen en ik kon het niet laten om een foto te maken!

In Groningen had ik een nieuwe MAC lipstick gekocht, welke het is zien jullie wel op de blog verschijnen 😉

Mijn moeder had verse lychees gekocht, zo lekker!

Processed with Moldiv

Zaterdag had ik niks te doen, maar ik had wel mijn nagels een andere kleur gegeven en ik droeg roze lipstick, gewoon omdat het kan.

Ik had dobbelstenen nodig voor zondag omdat ik naar een bestemming zou gaan.

Op zondag stond ik om 10 uur s’ochtends al op Duivendrecht, daar pakten we de trein naar Centraal Station, hier dobbelden we spoor 8, daar vertrok een trein naar Den Helder, maar die kwam pas een half uur later. Toen zagen we nog een trein die binnen 3 minuten vertrok naar Den helder, beide zijn we nog nooit in Den Helder geweest. Aan de kant van de haven vond ik het nog best mooi, wel is er veel leegstand waardoor het een beetje spookstad is vond ik. We hebben op de haven rond gelopen, de zeedijk en er was kermis! Hier zijn we 1 attractie in geweest en toen hadden we hoog in de lucht heel Den Helder gezien.

We gingen lunchen bij een mooie tentje bij Willemsoord, ik had een clubsandwich met naturel chips. Dat tentje heet Kade60, onwijs leuk en een aanrader!

Na Den Helder was ik echt moe, dus ik had een klein beetje voetbal gekeken en daarna ging ik slapen, vandaar dat de photo diary van vandaag veel later online kwam. Deze week staan er ook weer leuke dingen op de planning. Donderdag vertrek ik naar Tomorrowland, dus ik ben een week weg. Ik zal ervoor zorgen dat er zo’n 3-4 artikelen online komen. Een photo diary voor volgende week is er niet omdat ik dan nog half op de camping en ergens in Brussel ben. Bovendien heb ik geen laptop/iPad mee, alleen mijn telefoon.

Hoe ziet jouw vakantie er tot nu toe uit?