wordpress Capture the moment #72 | Universe of Dana

Capture the moment #72

capture the moment 72-1

Vorig week was een drukke week, vandaar dat ik ook niet toe kwam aan artikelen schrijven en daardoor verscheen er donderdag en vrijdag niks. Komende weken wordt het iets rustiger aangezien ik minder op pad ga, doei studenten ov. Dus afgelopen week ben ik flink op pad geweest.

Maandag moest ik werken maar ik ging laat mijn bed uit. Dus ik moest haasten zonder make up en ontbijt ging ik richting werk. Onderweg heb ik een club sandwhich gehaald, niks bijzonders met dit broodje eigenlijk.

In de avond had mijn moeder bapao’s gemaakt, jummm!

Toen ik weer thuis was van de zaak keek ik een documentaire over Noord-Korea. Erg interessant, ik heb al 3 documentaires gekeken deze vakantie.

Dinsdag had ik met een vriendinnetje afgesproken om naar Aken te gaan. De hele reis duurde 8 uur heen en terug.

Zij is net zoals ik gek op make-up en alles omrent beauty. Onze doel was veel leuke dingen scoren bij de DM en Rossmann en eventueel andere winkeltjes die wij in Nederland niet hebben. Zo is Dove douchegel in Nederland bijna 3-4 euro die op de foto staat.

We kwamen nog een Build-A-Bear winkel tegen, ik wil zo graag een beer van dat!

Als lunch at ik curry madras, het was echt een flinke bord. Dus dat werd ook gelijk mijn avondeten.

Als laatste nadat we zijn uitgeshopt, gingen we bij mijn favoriete ijstentje in Aken een bak ijs eten. Daar had ik 4 smaken, alleen wij moesten haasten met de bus terug. Wij hadden het laten inpakken om nog verder in de bus te kunnen eten. Stom genoeg hebben ze ons lepeltje eruit gehaald en hebben we ons ijsje moeten weggooien in Maastricht, zonde!

capture the moment 72-4

Op de terugweg had ik een overstap van een half uur op Utrecht. Door werkzaamheden waren er geen directe treinen vanuit Maastricht naar Amsterdam. * diepe zucht*

De volgende dag, woensdag ging ik weer op pad. Ik ging lunchen met mijn vriend bij een leuke tent. Daar aten we Chicken and Waffles, iets wat op onze bucketlist stond. Het was heerlijk en onze volgende etentje daar staat al gepland.

Toen ik thuis kwam, waren er wat pakketjes voor mij. Deze waren echt erg snel geleverd, maar ik heb nog zo’n 14 pakketjes te gaan.

In de avond vlak voordat ik mijn vriend zou wegbrengen naar het station kwam mijn oma langs. Ze had pasteitjes gebracht en gaf mijn vriend ook een paar mee.

capture the moment 72-5

Donderdag moest ik erg vroeg op om te werken, 1 van mijn laatste shifts was dat en daarna is er weer werk in september geloof ik.

Daarna ging ik door naar mijn beste vriendinnetje in Breukelen. Daar had ze lunch en namen we een ijsje. Ik had wel echt uber Nederlandse smaken: stroopwafel en tompouce.

Ik haalde daar ook 3 Victoria Secret body mists, ze zijn echt mijn favoriet. Met de Etos app kreeg je nog 5 euro korting bij besteding van 25 euro. Daarnaast waren de mists 1 euro goedkoper. Uiteindelijk betaalde ik 22 euro voor 3, dat zou neerkomen op ongeveer 7 euro per stuk.

Daarnaast kocht ik een kanten trui, iets wat ik al langer op het oog had. Eigenlijk wou ik maat 170 kopen maar ik deed een gokje en pastte een maatje kleiner. Het pastte dus ik nam het mee.

capture the moment 72-6

In de avond deed ik lekker een sheet masker op, iets wat ik al een poosje niet heb gedaan.

Nu ik vakantie heb, ben ik lezen weer aan het oppakken. Dit boek ligt al een poosje hier maar nog niet gelezen. Time to read!

Vrijdag was mijn kamer echt een chaos, inmiddels is een deel wel weggeruimd.

Daarna ging ik sporten, lekkere work out zat er weer op. Alleen ik ga maandag niet meer naar de sportschool.

capture the moment 72-7

Daarna at ik snel pasta en werkte aan de blog.

Dit was mijn buit van Aken, een shoplog komt eraan!

Vrijdag was dan de dag, laatste dag studenten ov, komende maand moet ik toch echt voor mijn reiskosten dokken. *jankt eventjes heel hard*

De ijsje bij ons thuis waren op en deze, 1 van mijn favorieten was in de aanbieding. Dus ik haalde gelijk 2 dozen.

capture the moment 72-8

In de avond keek ik dan eindelijk Suits, het nieuwe seizoen is weer begonnen!

Zaterdag was ik in de zaak, de hele dag. Het was vrij rustig dus ik heb mijn laptop een beetje opgeschoont, zo’n 4000 foto’s heb ik weggegooid waaronder alles met mijn ex. Lieve jongen, leuke relatie gehad maar ik ben nu gelukkig met een ander.

In de avond at ik de pas gekochte ijsjes, jummy!

Zondag ging ik squashen met een vriend. Een lekker intensieve sport want het zweet druppelde als een gek terwijl ik nooit veel zweet.

Dat was mijn week. Aankomende week staat het veel in de teken van opruimen. Eindelijk komt het lekkere weer een beetje door. Dus ik ga van de zon genieten en naar Parijs.